Була нагода заглянути в кнопку, що знаходиться в салоні автомобіля, обладнаного ГБО системи KME NEVO 4го покоління і має модель DG4. Називати її просто кнопкою перемикання, як зроблено на більшісті сайтів з аксесуарами до автогазу — трохи некоректно, бо там як мінімум ще є індікація роботи газ/бензин, індикація рівню газу в балоні, датчик освітлення (так, я не помилився) тощо. Власне, що всередині:
Видно власне кнопку, знизу зліва двухкольоровий світлодіод, звичайний та розташовані по півколу світлодіоди індикації тиску в балоні. Праворуч від кнопки — власне сенсор освітлення, який може бути задіяний для автоматичного контролю яскравості діодів індикації.
З іншого боку:
Основа — так званий підпорядкований контролер LIN шини UJA1023T2R04C51 (Даташит легко гуглиться як UJA1023.PDF від NXP Semiconductor (тому тут не прикрыпляю).
Також пару елементів в SOT-23 корпусах, buzzer (той що пікає 🙂 ), конденсатор та діод.
Власне висновок: пристрій цілком ремонтопридатний, не містить контролерів що потребують прошивки, і потенційно ремонт в рази дешевше нової кнопки (якщо, звісно, ремонтувати самому а не в дорогому сервісі).